مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:102020-02-12سياسي

دولت و ملت چین با اتکا به تاریخ غنی خود از بحران خارج شود


امیدواریم دولت و ملت چین با اتکا به تاریخ و فرهنگ غنی خود بتوانند بر بحران اخیر به وجود آمده درباره ی ویروس کرونا غلبه کنند.

- یک استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: امیدواریم دولت و ملت چین با اتکا به تاریخ و فرهنگ غنی خود بتوانند بر بحران اخیر به وجود آمده درباره ی ویروس کرونا غلبه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسوولان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران در نشستی صمیمانه با دانشجویان چینی این دانشکده، با حضور هیات رییسه دانشکده، معاون بین​الملل دانشکده، مدیرکل همکاری های بین​المللی، دبیر اول بخش فرهنگی سفارت چین و تعدادی از رسانه های چینی به مناسبت سال نو چینی، با ابراز همدردی خود با این دانشجویان، اعلام کردند کنار آن ها هستند.

گودرز رشتیانی - مشاور امور بین​الملل دانشکده ادبیات و علوم انسانی-، بیان کرد: امیدوارم دولت و ملت چین با اتکا به تاریخ و فرهنگ غنی خود بتوانند بر بحران اخیر به وجود آمده، یعنی ویروس کرونا غلبه کنند.

وی به بخش هایی از تاریخ روابط دو کشور به ویژه روابط دانشگاهی در سال های اخیر بین این دو کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این روابط همچنان رو به توسعه و گسترش است.

غلامحسین کریمی دوستان - رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی - نیز با خوشامدگویی به دانشجویان و مهمانان چینی به فرهنگ و تمدن والای چین اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و ملت چین با اتکا به تاریخ غنی خود از بحران خارج شود

دولت و ملت چین با اتکا به تاریخ غنی خود از بحران خارج شود