مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-12ورزشي

حادثه زمین فوتبال چوار سند مظلومیت ایلام در دوران جنگ تحمیلی است


استاندار ایلام با اشاره به سالروز حادثه زمین فوتبال چوار، گفت: حادثه بمباران زمین فوتبال چوار سند مظلومیت ایلام در دوران جنگ تحمیلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز چهارشنبه در پیامی به مناسبت 23 بهمن سالروز بمباران زمین فوتبال چوار اظهار کرد: بمباران زمین فوتبال چوار در 23 بهمن ماه سال 65 واقعه ای تاسف بار و غم انگیز بود که در هیچ کجای دنیا مشابه آن را نمی توان یافت.

وی افزود: این حادثه که سند مظلومیت ایلامیان در 8 سال دفاع مقدس است در پی بمباران وحشیانه زمین فوتبال در حالی اتفاق افتاد که دو تیم در حال رقابت بودند و متاسفانه باعث به شهادت رسیدن 15 نفر گردید و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

استاندار ایلام تصریح کرد: دشمن بعثی که در رویارویی با رزمندگان اسلام کم آورده بود بخاطر جبران شکست ها دست به بمباران شهرها و حتی میادین ورزشی مبادرت ورزید و با بمباران زمین فوتبال چوار که از آن بعنوان یک واقعه ای دردناک و تراژدیک در تاریخ جنگ های دنیا نام می برند یکی از ننگین ترین حوادث عالم را رقم زد.

وی گفت: اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار تقاضا داشته باشم که به پاسداشت خون این شهدای مظلوم روز 23 بهمن در تقویم ملی به نام آنان ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه زمین فوتبال چوار سند مظلومیت ایلام در دوران جنگ تحمیلی است

حادثه زمین فوتبال چوار سند مظلومیت ایلام در دوران جنگ تحمیلی است