مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-12سياسي

یازدهمین دوره جشنواره ادبی یار و یادگار برگزار می شود


یازدهمین دوره جشنواره ادبی یار و یادگار با موضوعات ویژه گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، - یازدهمین دوره جشنواره ادبی یار و یادگار با موضوعات ویژه گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آرمان فلسطین- معامله ی ننگین قرن برگزار می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هر دوره تاریخی و اجتماعی از فرهنگ ایران اسلامی، کافی است برای بررسی رویدادها، اتفاقات و حتی تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی، نگاهی دقیق به شعر و ادبیات آن دوران داشته باشیم.

شعر به عنوان ثروت ملی این سرزمین، در تعبیر مقام معظم رهبری و پشتوانه غنی زبان و فرهنگ فارسی، پویاترین و جوششی ترین برآیند ادبیات ماست که چون دریایی سیال و مواج، هر لحظه مرواریدی غلطان و گوهری بی مانند را پیش چشم مخاطب جان آگاه، پژوهشگر و اهل هنر به نمایش می گذارد.

فراز شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(س)، راهی نو در عرصه شعر امروز ایران اسلامی گشود که طی سال های پس از فراق پیر جماران مشحون است از سطرهای ناب عاشقی که شاعران معاصر در مرثیه این رهبر فقید به قلم زیبای خود در آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین دوره جشنواره ادبی یار و یادگار برگزار می شود

یازدهمین دوره جشنواره ادبی یار و یادگار برگزار می شود