مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-12سياسي

گزارش حضور فلایتیو در سومین نمایشگاه کار ایران


نمایشگاه کار یکی از معدود فضاهایی است که کارجویان و کارفرمایان می توانند به صورت مستقیم و رو در رو با یکدیگر ملاقات داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فلایتیو ، این فرصت، پویایی تازه ای را در فرایند کاریابی کشور ایجاد خواهد کرد.

در همین راستا، فلایتیو تصمیم گرفت تا در سومین دوره نمایشگاه کار ایران، به عنوان حامی ویژه حضور پیدا کرده تا کارجویان فرصت آشنایی با فرصت های شغلی این شرکت را داشته باشند.

سومین دوره نمایشگاه کار ایران نمایشگاه کار یک رویداد استخدامی است، که بازدیدکنندگان و بنگاه های حرفه ای شرکت کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط حرفه ای جدید می کند.

سومین دوره از این نمایشگاه 17 تا 19 بهمن ماه امسال، در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو، با حمایت ویژه فلایتیو برگزار گردید.

اهداف حضور فلایتیو در نمایشگاه کار فلایتیو، برای کمک به جامعه متخصصین ایرانی و کمک به پیشرفت فرایند کاریابی، و همچنین آشنایی بیشتر کارجویان با پتانسیل های کاری آینده شان در فلایتیو و فراهم آوردن شرایط شبکه سازی، تصمیم گرفت تا در این دوره بعنوان حامی ویژه نمایشگاه کار ایران، در این رویداد حضور داشته باشد.

همچنین این حضور، باعث ایجاد ارتباط مستقیم فلایتیو و اعضای آن با کارجویان، و بهبود درک ما از خواسته های متخصصین هم می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش حضور فلایتیو در سومین نمایشگاه کار ایران

گزارش حضور فلایتیو در سومین نمایشگاه کار ایران