مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 04:552020-02-12حوادث

محسن قاسمی در کمپ فک پلمب شده به کما رفته است!


سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان می گوید: متاسفانه کمپی که محسن قاسمی در آن مورد ضرب و شتم قرار گرفته، غیرمجاز است.

- ایسنا/لرستان سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان می گوید: متاسفانه کمپی که محسن قاسمی در آن مورد ضرب و شتم قرار گرفته، غیرمجاز است.

محمود آشناگر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ضرب و شتم محسن قاسمی کشتی گیر بروجردی در کمپ ترک اعتیاد، اظهار کرد: متاسفانه آن کمپ غیرمجاز بوده و چندین بار پلمب شده است.

وی ادامه داد: آخرین بار که این کمپ پلمب شده چند هفته پیش بوده اما متاسفانه دوباره فک پلمب کرده و طی نامه به نیروی انتظامی گزارش شده اما مالکان آن مکان اعلام کرده اند که محل نگهداری دام است در حالی که این چنین نبوده و همچنان فعالیت های کمپ ترک اعتیاد در این مرکز انجام می شده است.

آشناگر تاکید کرد: با افرادی که فک پلمب کرده و به عنوان مسئول در این کمپ غیرمجاز فعالیت داشته اند باید به طور جدی برخورد شود.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان یادآور شد: کمپ های ترک اعتیاد زیر نظر سازمان بهزیستی هستند و در استان نظارت های خوبی را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: کمپ های ترک اعتیاد که مجوز ندارند نباید فعالیت کنند و انتظار می رود خانواده ها فرزندان شان را برای ترک اعتیاد به این کمپ ها نفرستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن قاسمی در کمپ فک پلمب شده به کما رفته است!

محسن قاسمی در کمپ فک پلمب شده به کما رفته است!