مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-11سياسي

سردار ابراهیم پور: پیام انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است


سردار عظیم ابراهیم پور شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس در مصلای امام (ره) خمین افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان در پی آسیب به نظام جمهوری اسلامی هستند اما نتوانسته اند آسیبی به انقلاب وارد کنند.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب 52 کودتا علیه نظام انجام شد و 17 هزار نفر در عملیات ترور شهید شدند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی 36 کشور با ایران وارد جنگ شدند ولی پس از جنگ اقتدار ایران در جهان افزایش پیدا کرد.

سردار ابراهیم پور گفت: به برکت خون شهدا طی بیش از40 سال از عمر جمهوری اسلامی دشمن نتوانسته خللی در مسیر پیشرفت انقلاب ایجاد کند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن در پی ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور است، اتحاد و انسجام مردم و مسوولان فتنه را از بین می برد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ناآرامی پس از اصلاح قیمت بنزین افزود: دشمن درپی ایجاد نارضایتی اجتماعی در کشور بود که با تدابیر رهبر معظم انقلاب توطئه بدخواهان نقش بر آب شد.

سردار ابراهیم پور تصریح کرد: نظام بیش از گذشته نیازمند روحیه انقلابی است و با جهاد کبیر باید به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی اتکا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ابراهیم پور: پیام انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است

سردار ابراهیم پور: پیام انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است