مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 15:202020-02-11سياسي

خدمات دهی فرهنگی وقف در راهپیمایی 22بهمن


مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با قدردانی از حضور مردم فهیم و انقلابی در راه پیمایی 22 بهمن گفت: در غرفه ها مباحث فرهنگی با موضوع وقف اطلاع رسانی شد ، - همچنین در موضوعات وابسته به انقلاب از دوران انقلاب تا به امروز کارهای متنوعی در قالب تئاتر، طنز و برنامه های سرگرمی اجرا شد ، ضمن اینکه برای مقابله با استکبار جهانی کارهای متنوعی صورت گرفت که مورد استقبال مردم نیز بوده است.

مجتبی عبدالهی در گفت وگو با ایسنا با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: سازمان اوقاف و امورخیریه در این روز با عظمت و باشکوه در کنار حضور میلیونی مردم عزیز تهران با تهرانی های عزیز همراه شد، به همین منظور تمام ادارات وابسته به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران علاوه بر برپایی برنامه های فرهنگی در یک استیج مخصوص، غرفه هایی نیز برای اطلاع رسانی و آگاهی سازی مردم از وقف و مسائل فرهنگی همچون انقلاب و استکبارستیزی در نظر گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کنار حضور پرشور و معنادار مردم در راه پیمایی 22 بهمن ماه از غرفه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز استقبال خوبی صورت گرفت.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران تاکید کرد: غرفه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به متراژ 300متر مربع از مقابل درب جلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی فرهنگی وقف در راهپیمایی 22بهمن

خدمات دهی فرهنگی وقف در راهپیمایی 22بهمن