مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 12:452020-02-11فناوري

از فیس بوک استفاده نکنید!


موسس و مدیرعامل شرکت آمریکایی تسلا بار دیگر به شدت امنیت فیس بوک را زیر سوال برده و از کاربران خواست از این شبکه اجتماعی استفاده نکنند.

- موسس و مدیرعامل شرکت آمریکایی تسلا بار دیگر به شدت امنیت فیس بوک را زیر سوال برده و از کاربران خواست از این شبکه اجتماعی استفاده نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل شرکت تسلا، از عملکرد فیس بوک به شدت انتقاد کرد و از کاربران خواست صفحات مجازی خود در این شبکه اجتماعی را ببندند.

بر اساس گزارش CNN، سال 2018 میلادی به دنبال رسوایی بزرگی که برای شبکه اجتماعی فیس بوک به وجود آمد و اطلاعات میلیون ها نفر از کاربران فیس بوکی زیر سوال رفت و افشا شد، ایلان ماسک صفحه رسمی شرکت تسلا و زیرمجموعه فضایی خود، اسپیس ایکس (SpaceX) در فیس بوک را بست و استفاده از این پلتفرم را مورد تحریم و بایکوت قرار داد.

حدودا دو سال پیش بود پس از آنکه وب سایت ها و رسانه های خبری بسیاری گزارش کردند که شبکه اجتماعی فیس بوک با یک موسسه تحقیقاتی و مشاوره سیاسی انگلیسی تحت عنوان کمبریج آنالیتیکا در انتشار اطلاعات شخصی و خصوصی کاربرانش همکاری داشته، مردم و منتقدان بسیاری فیس بوک را به خیانت در امانت و همکاری با نهادهای دولتی و تحقیقاتی و همچنین نقض حریم شخصی کاربران متهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فیس بوک استفاده نکنید!

از فیس بوک استفاده نکنید!