مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-11سياسي

انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را مقابل غرب ایجاد کرد


انقلاب اسلامی ایران توانست با ارائه یک گفتمان جدید و مستقل در مقابل دنیای غرب بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داده و آن را متحول کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند مراد ناصری امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم اظهار کرد: دشمن که با وقوع انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات خود را دچار تغییر می دید سعی کرد با فشار جلوی پیشرفت ما را بگیرد اما هر بار از دفعات قبل بیشتر شکست می خورد.

وی افزود: غرب همه تکنولوژی خود  را به کار گرفت تا شاید بتواند سردار سلیمانی های انقلاب را تسلیم خود کند اما با نفس های قدسی امام راحل، درایت مقام معظم رهبری و صبوری مردم داغ پیروزی بر دل دشمن گذاشته شد.

فرماندار نهاوند افزود: مردم در دوران انقلاب روزهای سختی را تجربه کردند و پیروز شدند که البته این پیروزی ماندگار بوده و همواره در آینده شاهد این پیروزی ها خواهیم بود.

وی مقطع کنونی ایران را از مقاطع حساس و بی نظیر در تاریخ کشور یاد کرد و افزود: دنیا باید بداند ایران تمدنی بوده که هیچگاه این همه هجمه را در طول تاریخ به خود ندیده است اما توانسته در مقابل آنها مقاومت کند.

ناصری به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی منشا خدمات بسیاری در بخش های مختلف بوده است اما استقلال طلبی و ایستادگی مقابل زورگویان از مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را مقابل غرب ایجاد کرد

انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را مقابل غرب ایجاد کرد