مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-11بين الملل

دیده بان حقوق بشر خواهان تحقیق در مورد سرنوشت افراد ربوده شده توسط داعش شد


سازمان دیده بان حقوق بشر امروز (سه شنبه) مسئولان کرد و دولت سوریه را به تحقیقات درخصوص سرنوشت هزاران قربانی جنایت های داعش از جمله فعالان، - سازمان دیده بان حقوق بشر امروز (سه شنبه) مسئولان کرد و دولت سوریه را به تحقیقات درخصوص سرنوشت هزاران قربانی جنایت های داعش از جمله فعالان، روزنامه نگاران و امدادرسانان ترغیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، این سازمان گزارشی را با عنوان ربوده شدگان توسط داعش: شکست در اعلام سرنوشت افراد ناپدید شده در سوریه ، منتشر کرد که در آن به نقل از گزارش هایی، تعداد افراد بازداشت شده توسط داعش در هنگام دوره اشغال مناطق گسترده ای در سوریه توسط این گروه را بیش از هشت هزار شخص برآورد کرده است که همچنان سرنوشت آنها نامعلوم است.

طبق گزارش این سازمان، این افراد ناپدید شده شامل امدادرسانان، روزنامه نگاران و فعالان علیه داعش از گروه های حامی یا مخالف دولت سوریه و نیز ساکنان مناطقی هستند که داعش آنها را اشغال کرده بود.

دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که مسئولان سوریه باید این مساله را اولویتی برای خود به حساب آورند.

دیده بان حقوق بشر از خانواده های افراد ناپدید شده نقل کرد که آنها امید داشتند با عقب نشینی داعش از مناطق اشغال کرده، به اطلاعاتی در مورد آنها دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر خواهان تحقیق در مورد سرنوشت افراد ربوده شده توسط داعش شد

دیده بان حقوق بشر خواهان تحقیق در مورد سرنوشت افراد ربوده شده توسط داعش شد