مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-11سياسي

راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز انتخابات حداکثری است


علیرضا آشناگر روز سه شنبه در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی توسط کشورهای دوست و دشمن رصد می شود و شکوه حضور موجب یاس و شکست دشمن و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی موجب تقویت نشاط، امید، عزتمندی، اقتدار و اعتماد به نفس در کشور می شود.

وی بیان کرد: ملت ایران در مناسبت ها و ایام الله مختلف نشان دادند همواره پشتیان و حامی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و راهپیمایی 22 بهمن تجلی شکوه حضور و پشتیبانی از نظام است.

استاندار سمنان تصریح کرد: شکوه حضور مردم در راهپیمایی پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که دشمن از این سرمایه در هراس است.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث یاس، ناامیدی و شکست دشمن در دسیسه ها علیه کشور می شود و برای نظام نماد سربلندی است.

آشناگر یادآور شد: مردم برای سربلندی و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت و استان سمنان نیز در این زمینه وضعیت خوبی دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: میانگین مشارکت سیاسی مردم استان در انتخابات در دوره های قبلی 10 درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده و در انتخابات پیش رو نیز حضور پرشور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز انتخابات حداکثری است

راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز انتخابات حداکثری است