مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-11فرهنگي

«پدران» به نسل حاضر و مسائل امروزه زندگی در جامعه می پردازد


آن چه از ابتدا برای ما اهمیت داشت، این بود که چه دیالوگ، چه میزانسن و چه بازی ها به شدت تبدیل به جنس روزمره تبدیل شود و من امروز خوشحالم که فیلم من ساده اطلاق می شود.

- پدران به نسل حاضر و مسائل امروزه زندگی در جامعه می پردازد ایسنا/خراسان رضوی کارگردان فیلم پدران گفت: آن چه از ابتدا برای ما اهمیت داشت، این بود که چه دیالوگ، چه میزانسن و چه بازی ها به شدت تبدیل به جنس روزمره تبدیل شود و من امروز خوشحالم که فیلم من ساده اطلاق می شود.

سالم صلواتی در نشست نقد و بررسی فیلم پدران اظهار کرد: سعی ما بر این بود که به نسل حاضر و مسائل امروزه بپردازیم و یک بار دیگر روی آن کار کنیم و مسلما سال های بعد نیز روی آن کار خواهد شد.

این کارگردان سینما و تلویزیون با بیان این که یکی از فناوری های ما برای این نسل موبایل بود، گفت: همه ما با نگاتیو کار می کردیم و زمانی که دیجیتال آمد، حالمان بد شد؛ ولی پس از مدتی متوجه شدیم چه اشتباهی کردیم که از تجهیزات جدیدتر و به روزتر استفاده نکردیم.

صلواتی افزود: مسئله پدرها همچنین از این متریال ها بود.

دیالوگی در فیلم وجود دارد که پدری به دلیل این که فکر می کند، فرهنگی است و سواد بیشتری دارد، فرزندانش بهتر تربیت می شوند؛ ولی به این نتیجه می رسد که چه فکر کرده و چه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پدران» به نسل حاضر و مسائل امروزه زندگی در جامعه می پردازد

«پدران» به نسل حاضر و مسائل امروزه زندگی در جامعه می پردازد