مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 07:452020-02-11سياسي

اینجا ملک «سلیمانی» است؛ صدای کوبنده سربازان سردار مقاومت را می شنوید


اینجا کرمان است، اینجا مشهد است، اینجا قم است، اینجا تهران است، اینجا «ایران زمین»است، صدای فریاد خونخواهی ملتی را می شنوید که در اربعین سردار دل ها با لبیک به ندای رهبرشان به صحنه آمده اند.

- اینجا کرمان است، اینجا مشهد است، اینجا قم است، اینجا تهران است، اینجا ایران زمین است، صدای فریاد خونخواهی ملتی را می شنوید که در اربعین سردار دل ها با لبیک به ندای رهبرشان به صحنه آمده اند.

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: اینجا ایران است، چهل و یکمین سالگرد جشن انقلاب، ساعت به وقت خروش و همراهی، آری اینجا ایران زمین است، جغرافیایی از خزر تا خلیج فارس که مردمانش دنیا را مبهوت مقاومت و عشق به رهبر و سرزمینشان کرده اند.

از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب ملتی بزرگ در اربعین سردار دل ها فریاد زدند که هستیم بر سر عهدی که بستیم ، پابرجا و استوار… امروز پیام خروش ملت ایران خطاب به استکبار جهانی و دشمنان این آب وخاک این بود که ما همچنان در صحنه هستیم و پای آرمان ها و ارزش های خود ایستاده ایم و بار دیگر لبیک گفتیم به ندای رهبرمان که گفته بود: ان شاءالله دشمنان ما خودشان خواهند دید حضور عظیم مردمی را در میدان ها و در خیابان ها؛ ما راجع به آن خیلی صحبتی نداریم، ان شاءالله ملّت ما با همین حضورشان ضربه ی کوبنده ای بر سیاستهای دشمن وارد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا ملک «سلیمانی» است؛ صدای کوبنده سربازان سردار مقاومت را می شنوید

اینجا ملک «سلیمانی» است؛ صدای کوبنده سربازان سردار مقاومت را می شنوید