مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 07:002020-02-11فناوري

نقشه راه گذر به فناوری 5G تدوین می شود


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نقشه راه گذر کشور به نسل پنجم فناوری های ارتباطات سیار (5G) را با نظرخواهی از متخصصان، تدوین می کند.

- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نقشه راه گذر کشور به نسل پنجم فناوری های ارتباطات سیار (5G) را با نظرخواهی از متخصصان، تدوین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رگولاتوری، نسترن محسنی معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی در تدوین نقشه راه گذر کشور به نسل پنجم فناوری های ارتباطات سیار (5G) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تدوین نقشه راه گذر به 5G در رگولاتوری آغاز شده و با دریافت نظر از بخش و کمیته راهبری که با حضور مدیران ارشد رگولاتوری و مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه از تابستان سال جاری تشکیل شده، در حال نهایی شدن است، گفت: تنظیم سیاست های کلان رگولاتوری در گذر به فناوری نسل پنجم از اولین خروجی های این کمیته بوده که به عنوان یک سند بالادستی برای تدوین برنامه اقدام بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، از آن استفاده خواهد شد.

محسنی افزود: سیاست های کلان تدوین شده در این حوزه و نسخه اولیه نقشه راه کشور در گذر به 5G و زمانبندی اقدامات رگولاتوری و اپراتورهای ارتباطی تا 5 سال آینده در سمیناری با حضور اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه گذر به فناوری 5G تدوین می شود

نقشه راه گذر به فناوری 5G تدوین می شود