مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 23:002020-02-10ورزشي

جدال صدرنشین ها در قطر/ سپاهان طلسم العین را می شکند؟


تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در اولین دیدارشان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف حریفان شان از قطر و امارات می روند.

- تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در اولین دیدارشان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف حریفان شان از قطر و امارات می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، امروز در دو دیدار دیگر در مرحله گروهی برابر حریفان شان قرار می گیرند.

الدحیل- پرسپولیس، ساعت 18:45 دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل در این سال ها زیاد تکرار شده و رفته رفته به یک بازی کلاسیک در آسیا تبدیل می شود.

پرسپولیسی ها در فصلی که به فینال این رقابت ها رسیدند، در مرحله یک هشتم نهایی در قطر با نتیجه یک بر صفر به الدحیل باختند اما در بازی برگشت موفق شدند با پیروزی سه بر یک به مرحله بعدی بروند.

پرسپولیس این فصل هم مانند فصول گذشته به عنوان صدرنشین لیگ ایران پا به این مسابقات می گذارد و به نظر می رسد به لحاظ فنی هم از ابتدای فصل وضعیت بهتری داشته باشد.

سرخ پوشان که فصل را با کالدرون شروع کردند حالا بعد از چند فصل لیگ قهرمانان را با یک مربی ایرانی یعنی گل محمدی آغاز می کنند.

این مربی در 8 مسابقه ای که در این رقابت ها حضور داشته 4 بار پیروز شده، 3 مساوی به دست آورده و یک بار هم تن به شکست داده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال صدرنشین ها در قطر/ سپاهان طلسم العین را می شکند؟

جدال صدرنشین ها در قطر/ سپاهان طلسم العین را می شکند؟