مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 22:452020-02-10سياسي

22 بهمن امسال زلزله ای تاریخی برای صهیونیسم و آمریکای پلید است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: 22 بهمن امسال زلزله ای تاریخی برای دولت غاصب صهیونیسم و امریکای پلید است.

- بوشهر - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: 22 بهمن امسال زلزله ای تاریخی برای دولت غاصب صهیونیسم و امریکای پلید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم اعلمی نژاد دوشنبه شب در مراسم دهه فجر بوشهر اظهار داشت: در بهمن سال 57 با توجه به ظلم و ستم شاهنشاهی موجب شد تا جوانان با شور انقلابی به پا خواسته و به خیابان ها بیایند و بر نظام ظلم و ستم شاهنشاهی غلبه کنند.

عبدالکریم اعلمی نژاد ادامه داد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان ایران نیز پای آمریکا را از ایران بیرون و آنها را در جهان رسوا کردند.

اعلمی نژاد با اشاره به حضور جوانان در عرصه علم و دانش خاطرنشان کرد: جوانان امروز ادامه دهنده راه جوانان انقلابی سال 57 هستند و جوانان امروز با ارتقا بخشیدن در رشته های علمی پژوهشی و بینش سیاسی نیز انقلاب را به اقصی نقاط جهان معرفی کردند و در سطح جهان خود را نشان دادند.

وی افزود: اگرچه بعضی فکر دیگری می کنند و شور انقلابی ندارند ولی ملت ایران بخصوص جوانان با حضور در مراسم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که هیچ توطئه ای و فتنه ای نمی تواند ما را از انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن امسال زلزله ای تاریخی برای صهیونیسم و آمریکای پلید است

22 بهمن امسال زلزله ای تاریخی برای صهیونیسم و آمریکای پلید است