مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 20:202020-02-10سياسي

میز خدمت در شهر زنوز برپا شد


میز خدمت با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه و مسئولان شهرستان مرند به مناسبت دهه فجر در شهر زنوز برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، امام جمعه مرند، امشب در میز خدمت که با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند و جمعی از مسئولان شهرستان در مسجد جامع شهر زنوز برگزار شد، تاکید کرد: خدمت به مردم شعار اول نظام جمهوری اسلامی ایران و توصیه اول مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها افزود: انقلاب اسلامی ایران با گذشت 41 سال همچنان روی پای خود ایستاده و استقلال خود را حفظ کرده است.

امام جمعه مرند همچنین با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در بین ملت ایران و جهان خاطرنشان کرد: خدمت خالصانه به مردم، شهید سلیمانی را محبوب مردم کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در ادامه با اشاره به طمع دشمن و استکبار نسبت به انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: دشمن در سال 88 به دنبال فتنه ای برای تجزیه کشور بود، اما مردم با گوش فرا دادن به فرامین رهبری، نقشه و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی امنیت امروز جامعه اسلامی را مدیون شهدا دانست و تاکید کرد: باید فرهنگ علوی و اهل بیت (ع) را در جامعه نهادینه کرده و در خود تقویت کنیم، ما بدهکار شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت در شهر زنوز برپا شد

میز خدمت در شهر زنوز برپا شد