مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 17:462020-02-10ورزشي

9 پروژه عمرانی در پاکدشت افتتاح شد


در مراسم افتتاحیه روز دوشنبه پروژه های این شهرستان بوستان محله ای، امکانات باند پهن و تلفن ثابت شهرک صنعتی شنزار، مجموعه ورزشی ،ساختمان اداری تجاری شهرداری، دیواره سنگ نوردی، پل عابر پیاده بزرگراه امام رضا (ع)، زمین چمن مصنوعی روستای قوهه به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان پاکدشت در مراسم گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و بیان گوشه ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، پروژه های عمرانی و خدماتی متعددی در شهرستان پاکدشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد تا مردم از مواهب نظام برخوردار شوند.

هادی تمهیدی افزود: اجرای این پروژه ها در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با تحریم های ناجوانمردانه، فشارهای اقتصادی را علیه ایران اسلامی افزایش دهند، علاوه بر نمایش کارآمدی نظام، موجب امیدواری به آینده نظام می شوند.

وی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 54 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد تومان افتتاح می شود که با بهره برداری از این پروژه ها برای یکصد نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی ادامه داد: ازمجموع 54 پروژه قابل افتتاح شهرستان پاکدشت، 28 پروژه مربوط به شهرداری و مدیریت شهری است که موجب ایجاد عدالت اجتماعی در برخورداری مردم مناطق مختلف شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه عمرانی در پاکدشت افتتاح شد

9 پروژه عمرانی در پاکدشت افتتاح شد