مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 14:552020-02-10اقتصادي

افتتاح فاز اول متل و کمپ گردشگری ائل یوردی در کلیبر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از افتتاح فاز اول متل و کمپ گردشگری ائل یوردی به مناسبت دهه فجر در شهرستان کلیبر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از افتتاح فاز اول متل و کمپ گردشگری ائل یوردی به مناسبت دهه فجر در شهرستان کلیبر خبر داد.

مرتضی آبدار ضمن اعلام این خبر، گفت: شهرستان کلیبر به واسطه ظرفیت های مختلف گردشگری اعم از طبیعی و تاریخی، صنایع دستی، آب وهوای مطبوع همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و در این راستا توسعه زیرساخت های گردشگری به ویژه اماکن اقامتی و کمپ های گردشگری در دستور کار نمایندگی شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که متل و کمپ گردشگری ائل یوردی واقع در کلیبر، نرسیده به روستای شجاع آباد، اول ورودی پله های قلعه بابک نیز از جمله پروژه هایی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای تأمین زیرساخت های گردشگری و اقامتی این شهرستان اجرا شده است، اظهار کرد: این کمپ وسعتی معادل 4000 مترمربع دارد و حجم کل سرمایه گذاری در این پروژه بالغ بر 120 میلیارد ریال است که در فاز اول آن مبلغی معادل 56 میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی با بیان این که فاز اول ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول متل و کمپ گردشگری ائل یوردی در کلیبر

افتتاح فاز اول متل و کمپ گردشگری ائل یوردی در کلیبر