مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 13:352020-02-10اقتصادي

افزایش 40 درصدی درخواست برای غذای دانشجویی/ ارائه سالانه 57 میلیون پرس غذا


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور درخواست استفاده از خوابگاه دانشجویی 21 درصد و استفاده از غذای دانشجویی 40 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، رحمان خدابنده لو در نشست خبری ویژه چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان این که انتهای سال در اواخر بهمن و اسفند ماه جاری برنامه ریزی های که انجام شده تا مسابقات متعدد ورزشی را برای دانشجویان داشته باشیم، گفت: مسابقات فوتسال جام فجر امسال تحت عنوان بزرگداشت سردار شهید سلیمانی با حضور 61 تیم در استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره مسابقات رشد مشارکت 50 درصدی دانشجویان را داشته ایم.

در ادامه المپیاد ورزش های همگانی در دو بخش دختران و پسران را به صورت جداگانه خواهیم داشت و مسابقات انتخابی المپیاد سال آینده در رشته فوتبال و بسکتبال را در بوشهر خواهیم داشت.

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص تعداد خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گفت: تاکید ما حرکت از سمت خوابگاه های خودگردان به سمت خوابگاه های مشارکتی و حرکت خوابگاه های مشارکتی به سمت خوابگاه های ملکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی درخواست برای غذای دانشجویی/ ارائه سالانه 57 میلیون پرس غذا

افزایش 40 درصدی درخواست برای غذای دانشجویی/ ارائه سالانه 57 میلیون پرس غذا