مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-10سياسي

خاطرات وزیر آموزش و پرورش از فعالیت های انقلابی اش


وزیرآموزش وپرورش انقلاب اسلامی را دارای فراز و نشیب های مختلف دانست و گفت: مشکلات نباید ما را از عظمت و بزرگی و دستاوردهای انقلاب غافل کند.

- وزیرآموزش وپرورش انقلاب اسلامی را دارای فراز و نشیب های مختلف دانست و گفت: مشکلات نباید ما را از عظمت و بزرگی و دستاوردهای انقلاب غافل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهر امروز محسن حاجی میرزایی در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روزهای اول انقلاب از یک سو روزهای خوب پیروزی بخش بود و از سوی دیگر روزهای دلهره آور و پراضطراب بود.

وی بابیان خاطره ای از آشنایی اش با حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: در دی ماه سال 1356درپی توهین یکی از نویسندگان به حضرت امام، مردم قم به خیابان ها آمدند و در حمایت از ایشان شعار دادند و در نهایت قیام 19 دی مردم قم اتفاق افتاد.

وزیرآموزش وپرورش با اشاره به فعالیت های انقلابی جوانان درآن زمان، گفت: در آن روزها عکس شهدا را جمع آوری می کردیم و به صورت اسلاید درمی آوردیم سپس در روستاهای مختلف آن را برای مردم نمایش می دادیم.

حاجی میرزایی بابیان خاطره ای از فعالیت های انقلابی خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم در موارد مختلف و نوع برخورد آنان با مسائل بسیار سنجیده و در پیروزی انقلاب مؤثر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات وزیر آموزش و پرورش از فعالیت های انقلابی اش

خاطرات وزیر آموزش و پرورش از فعالیت های انقلابی اش