مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-10سياسي

برخورد قاطع و به موقع با ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گیرد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به انجام ساخت و سازهای غیرمجاز در برخی مناطق استان، گفت: متولیان امر باید برخورد لازم، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به انجام ساخت و سازهای غیرمجاز در برخی مناطق استان، گفت: متولیان امر باید برخورد لازم، به موقع و دقیق را با اعلام به مراجع قضایی در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، امروز دوشنبه 21 بهمن، در سومین نشست کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد ستاد استانی بازآفرینی شهری، اظهار کرد: خراسان جنوبی در زمینه مهاجرت از روستاها به شهر جزء هفت استان اول کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اقدامات دستگاه ها در خصوص کاهش این روند باید ملموس باشد، افزود: تمامی دستگاه های مربوط باید اقدامات و خدمات حمایتی را در این سه دهستان انجام دهند و هدف اصلی از این اقدام خروجی مثبت و جلوگیری از مهاجرت است.

وی افزود: با توجه به مصوبات استان و ابلاغی از مرکز، هم مرز بودن با افغانستان و کمبودهای مورد توجه در شهرستان نهبندان باعث شد که سه دهستان این شهرستان مورد توجه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع و به موقع با ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گیرد

برخورد قاطع و به موقع با ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گیرد