مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:462020-02-10سياسي

شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های شوم دشمنان را از هم می پاشد


محمدرضا حبیبی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دهه فجر در این نهاد افزود: دشمنان از مدت ها پیش برای برگزاری این 2 آزمون مهم در حال برنامه ریزی هستند.

وی اظهارداشت: ملت قدرشناس ایران با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب بحق شکرگزار نعمت آزادی و استقلال حاصل از انقلاب است که با حمایت همه جانبه، استمرار این نظام را تضمین خواهند کرد.

رییس دادگستری کل اصفهان در تبیین و تشریح سیاست های قوه قضاییه افزود: مردم با امیدواری که در دلشان از دستگاه قضایی ایجاد شد انتظار تحقق دقیق برنامه ها و سیاست ها را دارند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش در جهت کسب رضایتمندی بیشتر عمومی از طریق پاسخگویی و رفتار و برخورد کریمانه و انسانی اسلامی با مراجعان از مهمترین انتظارات محسوب می شود.

حبیبی، کاهش موجودی محاکم را از دیگر رؤوس اعلام و اضافه کرد: کاهش موجودی محاکم و مهمتر از آن کاهش وارده پرونده به دستگاه قضایی در بخش های مختلف در دستور کار جدی است و با بهره گیری حداکثری از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در افزایش آمار صلح و سازش و نیز اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرایم این مهم را دنبال می کنیم.

وی به ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان ها اشاره کرد و گفت: با توجه به آثار سوء و مخرب زندان، قضات با بهره گیری از ظرفیت های موجود از قبیل صلح و سازش، استفاده از مجازات های جایگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های شوم دشمنان را از هم می پاشد

شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های شوم دشمنان را از هم می پاشد