مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-10بين الملل

در نظرسنجی تدوین نقشه راه 5G شرکت کنید


معاون امور رادیویی رگولاتوری از انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی در مورد تدوین نقشه راه گذر کشور به نسل پنجم فناوری های ارتباطات سیار (5G) خبر داد.

- معاون امور رادیویی رگولاتوری از انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی در مورد تدوین نقشه راه گذر کشور به نسل پنجم فناوری های ارتباطات سیار (5G) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه 5G هستند و در این زمینه فعالیت های گسترده ای را انجام داده اند.

بسیاری از بزرگترین شرکت های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوکیا، اریکسون، هواوی، ال جی نیز به شدت در حال رقابت برای راه اندازی نخستین شبکه اتصال به اینترنت نسل پنجم 5G هستند.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می شود.

در این راستا طبق گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی با بیان اینکه تدوین نقشه راه گذر به 5G در رگولاتوری آغاز شده است و با دریافت نظر از بخش و کمیته راهبری که با حضور مدیران ارشد رگولاتوری و مدیران عامل اپراتورهای تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نظرسنجی تدوین نقشه راه 5G شرکت کنید

در نظرسنجی تدوین نقشه راه 5G شرکت کنید