مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:172020-02-10حوادث

برداشت غیرمجاز فرزند از حساب بانکی مادر برای بازی «کلش»


نوجوانی به خاطر اعتیاد به بازی کلش آف کلنز اقدام به دریافت کد تأییدیه بر اساس سیم کارت مادرش و هم چنین خرید مستقیم بسته های مجازی الماس از طریق شناسه های کارت بانکی وی می کرده است.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان روز دوشنبه در توضیح این پرونده گفت: با مراجعه خانمی متاهل و ارائه مرجوعه قضایی، پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری در اختیار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

علی اصغر افتخاری بیان داشت: در سه مرحله مبالغی از حساب کارت بانکی شاکیه برداشت می شود، بر اساس پرینت صورت حساب بانکی مشخص شد برداشت ها در قالب خریدهای اینترنتی از طریق شخص ناشناس صورت گرفته است.

وی ادامه داد: براساس گزارش های ارسالی و بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس به معاون دادستان و اجرای دستورات قضایی، سرانجام جرم برای فرزند مذکر شاکیه محرز می شود و مادر این نوجوان ضمن انصراف قطعی از شکایت درخواست می کند که پرونده مختومه شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: گرایش بیش از حد نوجوانان به بازی های استراتژی و آنلاین مانند بازی کلش آف کلنز باعث پیدایش هیجانات کاذب برای طی مراحل بالاتر از طریق خرید بسته های الماس مجازی می شود.

افتخاری گفت: برخی از این نوجوانان به صورت پنهانی از شناسه های کارت بانکی والدین برای واریز پول و دریافت این بسته ها بهره می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیرمجاز فرزند از حساب بانکی مادر برای بازی «کلش»

برداشت غیرمجاز فرزند از حساب بانکی مادر برای بازی «کلش»