مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:452020-02-10بين الملل

منتخب ریاست حزب مرکل 2021 برای صدراعظمی رقابت نمی کند


یک منبع وابسته به حزب اتحاد دموکرات مسیحی آلمان اعلام کرد، آنگرت کرامپ-کارن باوئر، رییس این حزب و نامزد جانشینی آنگلا مرکل به عنوان صدر اعظم آتی این کشور قصد نامزد شدن برای صدر اعظمی در انتخابات فدرال سال آینده میلادی را ندارد.

- یک منبع وابسته به حزب اتحاد دموکرات مسیحی آلمان اعلام کرد، آنگرت کرامپ-کارن باوئر، رییس این حزب و نامزد جانشینی آنگلا مرکل به عنوان صدر اعظم آتی این کشور قصد نامزد شدن برای صدر اعظمی در انتخابات فدرال سال آینده میلادی را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع اظهار کرد، مرکل خواستار آن است که کرامپ-کارن باوئر همچنان در سمت وزارت دفاع باقی بماند.

او هم اکنون وزیر دفاع آلمان است.

کرامپ-کارن باوئر تلاش زیادی داشت تا حزب محافظه کار اتحاد دموکرات مسیحی را تحت کنترل خود بگیرد اما یکی ازشاخه های منطقه ای حزبش اخیرا با به چالش کشیدن وی از یک نامزد مورد حمایت راستهای افراطی برای فرمانداری یک ایالت حمایت کرد.

این در حالی است که گزارش شده، مرکل خواستار آن بوده که کرامپ-کارن باوئر تا زمان پیدا شدن یک نامزد مناسب برای جانشینی او در ریاست حزب، همچنان عهده دار این ریاست باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب ریاست حزب مرکل 2021 برای صدراعظمی رقابت نمی کند

منتخب ریاست حزب مرکل 2021 برای صدراعظمی رقابت نمی کند