مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-10سياسي

آماده باش فوریت های پزشکی زنجان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان اورژانس 115 استان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در آماده باش کامل خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از اورژانس زنجان، اصغر جعفری روحی، گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان اورژانس 115 استان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در آماده باش کامل خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه 58 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و اورژانس هوایی استان آماده ارائه خدمات پیش بیمارستانی به همشهریان هستند، افزود: به طور کلی 12 کد آمبولانس برای پوشش مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه حضور خواهند داشت.

جعفری روحی تصریح کرد: 5 کد آمبولانس در شهر زنجان و در محل های چهارراه امیرکبیر، سبزه میدان، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و تقاطع خواجه نصیر برای ارائه خدمات به همشهریان حاضر خواهند شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با اشاره به اینکه 7 آمبولانس نیز در شهرستان ها همراه و همگام با مردم در راهپیمایی حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی، اتوبوس آمبولانس و همه پایگاه های جاده ای نیز آماده ارائه خدمات در سطح جاده ها و روستاهای استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش فوریت های پزشکی زنجان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

آماده باش فوریت های پزشکی زنجان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن