مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-10حوادث

کلاهبرداری از طریق فروش آگهی کفش ورزشی در اراک


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی فروش کفش ورزشی در شبکه اجتماعی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، - احسان آنقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اظهارات فرد شاکی مشخص شد این فرد در این شبکه اجتماعی با مشاهده قیمت بسیار پایین یک آگهی فروش کفش ورزشی با شخص آگهی دهنده تماس برقرار کرده و درخواست خرید کالا را می دهد که پس از واریز وجه به حساب اعلام شده، فرد فروشنده دیگر پاسخگونی تلفن خود نمی شود.

 وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا در اقداماتی تخصصی فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.

آنقی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی اظهار داشت: سایت های تبلیغاتی، انجام معامله را در بستر فیزیکی بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده اند، بنابراین شهروندان باید پس از مشاهده کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهی را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق فروش آگهی کفش ورزشی در اراک

کلاهبرداری از طریق فروش آگهی کفش ورزشی در اراک