مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 08:162020-02-10سياسي

برگزاری اربعین حاج قاسم سلیمانی توسط بچه های مسجد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه صبح و گفتگو رادیو گفت: وگو با اشاره به تعبیر حضرت امام (ره) در خصوص سنگر بودن مساجد گفت: - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بعد از شهادت این بزرگوار، سردار سلیمانی متجلی تر و جایگاه واقعی ایشان برای همگان مشخص شد و بچه های مسجد نیز برنامه های متعددی در این راستا دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه صبح و گفتگو رادیو گفت: وگو با اشاره به تعبیر حضرت امام (ره) در خصوص سنگر بودن مساجد گفت: برای دوام انقلاب باید پیوند خود را با مساجد بیشتر نماییم.

وی با بیان اینکه امسال از آلبوم سرود رونمایی شده است، افزود: این آلبوم در قالب کانون فرهنگی هنری مساجد جمع آوری شده است.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به حرکت جهانی بعد از ترور سردار سلیمانی گفت: بعد از شهادت این بزرگوار، سردار سلیمانی متجلی تر شد و جایگاه واقعی ایشان برای همگان مشخص شد و بچه های مسجد نیز برنامه های متعددی در این راستا دارند.

رییس کارگروه مساجد کشور با ابراز امیدواری نسبت به تأسی بچه های مسجد نسبت به سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: کارگروه فرهنگی کمیته سردار سلیمانی با عشق فراوان تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اربعین حاج قاسم سلیمانی توسط بچه های مسجد

برگزاری اربعین حاج قاسم سلیمانی توسط بچه های مسجد