مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-10سياسي

حضور در راهپیمایی 22 بهمن منشاء یاس دشمنان و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن به پاس احترام به شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری تاکید کرد که این حضور به طور قطع منشاء .

- دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور منشا یاس دشمنان و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن به پاس احترام به شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری تاکید کرد که این حضور به طور قطع منشاء یاس دشمنان انقلاب و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی مردم قدرتمند ایران عزیز خواهد بود.

بیست و دوم بهمن 1398 به عنوان نخستین فجر انقلاب اسلامی در دهه پنجم حیات این شجره طیبه دارای ویژگی هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است که منشاء پیروزی آن خدای متعال و ملت شریف ایران تحت رهبری الهی خمینی کبیر و استمرار و پایداری آن وام دار رهبری های حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای ادام الله عزه الشریف و ملت بی نظیر و شریف ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن منشاء یاس دشمنان و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی است

حضور در راهپیمایی 22 بهمن منشاء یاس دشمنان و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی است