مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن در قاب شبکه اشراق زنجان


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در آستانه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به تشریح برنامه های رسانه استانی در این روز پرداخت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در آستانه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به تشریح برنامه های رسانه استانی در این روز پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، سیدمحسن لطیفی گفت: همزمان با حضور حماسی مردم ولایت مدار و انقلابی زنجان در راهپیمایی 22 بهمن که با اربعین شهادت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای گلگون کفن مقاومت مصادف شده، رسانه استانی تمهیدات ویژه ای را در گرامی داشت این روز بزرگ انجام داده است.

وی افزود: در این راستا معاونت سیما برنامه های متعددی تدارک دیده که می توان به برنامه زنجانا سلام اشاره کرد که به صورت ویژه از ساعت 7 صبح به مدت 60 دقیقه با موضوع یوم الله 22 بهمن همراه بینندگان خواهد بود.

رییس رسانه استانی به دیگر ویژه برنامه های شبکه اشراق اشاره و اظهار کرد: فجر حماسه سی ویژه برنامه اصلی شبکه استانی در این روز است که از ساعت 8 صبح به مدت 270 دقیقه راهپیمایی مردم استان را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

وی در خصوص این برنامه افزود: حضور مبارزان دوران انقلاب، کارشناسان و صاحب نظران حوزه های سیاسی و اجتماعی برای بررسی ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن در قاب شبکه اشراق زنجان

راهپیمایی 22 بهمن در قاب شبکه اشراق زنجان