مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:562020-02-10اقتصادي

افزون بر 16 هزار واحد مسکونی سیلزده سیستان و بلوچستان کمک بلاعوض دریافت می کنند


روح الله سرگزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سیلاب 20 تا 22 دی امسال سیستان و بلوچستان 14 هزار و 100 واحد مسکونی مناطق روستایی و 2 هزار و 150 واحد مسکونی مناطق شهری این استان دچار خسارت جدی شد به طوری که به دلیل فرسوده بودن نیازمند ساخت مجدد هستند.

وی افزود: به هر واحد آسیب دیده مناطق شهری سیستان و بلوچستان 12 میلیون تومان کمک بلاعوض و هر واحد روستایی 10 میلیون تومان بر اساس مصوبه بهمن هیات دولت اختصاص می یابد.

معاون دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین برای تعمیر هر واحد مسکونی در مناطق سیلزده شهری و روستایی 50 میلیون ریال کمک بلاعوض و برای تامین لوازم معیشتی این واحدها 50 میلیون ریال کمک بلاعوض اختصاص یافت.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس مصوبه اخیر کمک هزینه اسکان موقت برای 2 هزار و 150 واحد مسکونی شهری 120 میلیون ریال به ازای هر واحد و برای 12 هزار و 100 واحد آسیب دیده روستایی 100 میلیون ریال پیش بینی شده است.

بارندگی و سیل 20 تا 22 دی در سیستان و بلوچستان آثاری از تخریب و نابودی و خسارت بر منازل، ابنیه، زیرساخت ها، مزارع و باغات مردم برجا گذاشت و سیلاب سرگردان در دشت و کوهستان به هرکجا سر کشید و از تخریب اندک سرمایه های زندگی نیز چشم پوشی نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 16 هزار واحد مسکونی سیلزده سیستان و بلوچستان کمک بلاعوض دریافت می کنند

افزون بر 16 هزار واحد مسکونی سیلزده سیستان و بلوچستان کمک بلاعوض دریافت می کنند