مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-10سياسي

استاندار سمنان مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن فراخواند


استاندار سمنان از مردم این استان دعوت کرد با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن زمینه ساز  شادی دوستان انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان شوند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از مردم این استان دعوت کرد با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن زمینه ساز  شادی دوستان انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان علیرضا آشناگر در این پیام آورده است: درود و رحمت الهی بر مردان و زنانی که طلیعه ی خورشید پیروزی در سیاهی عصر طاغوت و سلطه گری مرهون ایثارگری و ایستادگی آنان است .

بی تردید دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی تبلور شکوه و عظمت نهضت بزرگ مردی است که با تکیه بر تعالیم انسان ساز اسلام ناب محمدی در عصر جاهلیت مدرن ، زمینه ساز حکومت صالحان ودرخشش سپیده ی روشن پیروزی گردید .

امروز با گذشت چهل و یک سال از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش های اسلامی، شاهدیم که شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو انفاس قدسی باغبان بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف شایسته آن مرد الهی، مقام معظم رهبری همچون درختی تنومند به ثمر نشسته و میوه های شیرین مقاومت و پیروزی در سرتاسر این کره خاکی دست یافتنی گردیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن فراخواند

استاندار سمنان مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن فراخواند