مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 04:052020-02-10سياسي

شهروندان اصفهانی: برای ادای دین به انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم


وقتی سخن از وطن به میان می آید در نخستین لحظه، خاک میهن، امنیت و غیرت در ذهن هرکس تداعی می شود.

خاکی چون خاک پاک ایران و به گستره مرز جغرافیایی که برای حراست از آن باید غیرتی ستودنی به خرج داد و ملتی که این غیرت را خوب در وجودش بارور ساخته است.

امنیتی که به قیمتی گزاف آن را به دست آورده ایم، خون شهیدان، دشمنی بی امان معاندان، هجمه های شدید چهل ساله، ترورها و تهدیدها، تحریم ها و توهین ها همه و همه قیمتی است که ملت و حکومت این دیار برای دفاع از آرمان هایش، پاسداری از سرزمینش و حفاظت از چیزی به نام عزت و اقتدار پرداخت کرد.

ملت ایران بارها و بارها آماج حملات گسترده دشمنانی قرار گرفت که از هیچ کوششی برای از بین بردن اتحاد و ایجاد چند دستگی این مردم فروگذار نکرده است اما خوشبختانه با توکل و توسلی که این مردم داشته و دارند همواره پرده های دسیسه فروافتاده و دست این مستکبران را برایشان رو کرده است.

22 بهمن 57 سرآغازی بود بر جریان عظیم انقلابی اسلامی که چهار دهه به حرکت پر خروش خود ادامه داد و امروز به نقطه عطفی دیگر بر تاریخ پرفراز و نشیب خود رسیده است.

تاریخی که ملتش همواره از همه امتحانات سرافراز بیرون آمده اند ولی این آزمون را باید از حساس ترین آن ها دانست، چرا که دشمنان دیگر نه از پشت پرده و در خفا بلکه رو در رو ایستاده و شمشیر را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان اصفهانی: برای ادای دین به انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم

شهروندان اصفهانی: برای ادای دین به انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم