مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 21:052020-02-09اجتماعي

نوبت صبح دوشنبه شماری از مدارس کردستان تعطیل شد


بارش برف و برودت هوا نوبت صبح دوشنبه 21 بهمن ماه شماری مدارس در شهرستان های استان کردستان در مقاطع مختلف تحصیلی را تعطیل کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه پیش بینی هواشناسی مبنی بر کولاک شدید، وزش باد، برودت هوا و لغزندگی معابر و با موافقت فرمانداری ها و مدیریت آموزش و پرورش، نوبت صبح شماری از مدارس کردستان به شرح ذیل تعطیل است: شهرستان بانه: کلیه مدارس دوره های مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستا شهرستان سقز و منطقه زیویه: کلیه مدارس دوره های مختلف تحصیلی شهری و روستایی با یک ساعت تأخیر شروع می شود .

شهرستان دیواندره: کلیه مدارس دوره های تحصیلی روستایی و شهر زرینه تعطیل و مدارس سطح شهر دیواندره دایر است .

شهرستان کامیاران: کلیه مدارس دوره های مختلف تحصیلی(پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم ) سطح شهر و روستا، با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

شهرستان مریوان: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهری و روستایی با تاخیر، ساعت 9 صبح شروع می شود و کلیه مدارس منطقه کوماسی، سرشیو و جانوره تعطیل است.

شهرستان سرواباد: مراکز پیش دبستانی و دبستان دهستان اورامان از بخش اورامان (شهراورامان، کماله، روبر، ویسیان، سرپیر) و روستاهای درکی و دمیو از بخش مرکزی تعطیل و فعالیت آموزشی کلیه مدارس روستایی سروآباد در تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت صبح دوشنبه شماری از مدارس کردستان تعطیل شد

نوبت صبح دوشنبه شماری از مدارس کردستان تعطیل شد