مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 17:462020-02-09سياسي

امام جمعه یزد: حضور در انتخابات ادای دین به خانواده های شهداست


آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز یکشنبه به مناسبت دهه فجر در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات، ضامن بقای نظام و موجب عزت و اقتدار انقلاب در برابر توطئه های فرهنگی، روانی و اقتصادی استکبارجهانی است .

وی ادامه داد: مردم باید با عمل به فراخوان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام شوند و بار دیگر وحدت و بصیرت دینی و انقلابی خود را نشان دهند.

امام جمعه یزد اظهارداشت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب در این شرایط حساس وظیفه همگانی است و ما باید با حضور پرشور خود در انتخابات دین خود را نسبت به اهداف و آرمان های بزرگ و متعالی کشور نشان دهیم.

ناصری یزدی تاکید کرد: وظیفه همه مردم به خصوص مسوولان در این برهه آن است که با احساس وظیفه در برابر خانواده های شهدا در این مسیر نظام و ولایت فقیه ثابت قدم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: خانواده های شهدا ذخیره انقلاب اسلامی هستند و ما باید قدر این ذخایر معنوی را بدانیم.

ناصری یزدی گفت: روحیه انقلابی و مقاومت را به خوبی می توان در خانواده های شهدا مشاهده کرد و با وجود تقدیم 2 یا سه شهید و تقدیم تنها فرزند خود همچنان در مسیر نظام ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: حضور در انتخابات ادای دین به خانواده های شهداست

امام جمعه یزد: حضور در انتخابات ادای دین به خانواده های شهداست