مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-09اجتماعي

نغمه هایی از پشت دیوار ، روایت قربانیان مواد مخدر


این کتاب داستان زندگی کسانی است که در پشت میله های زندان روزگار می گذرانند و اسیر تقدیرشان شده اند افراد بیگناهی که به عنوان مجرم و منفور از دیدگاه جامعه، چشم به جهان می گشایند و چاره ای جز پذیرش زندگی دوزخی خود ندارند.

رمضانی به عنوان یک روان شناس یا درمانگر اجتماعی به واسطه شغل و موقعیت کاری خود مدتی را در میان مددجویان زندانی گذرانده و به داستانهای زندگی آنان گوش داده است.

مددجویانی که رمضانی درمانگر آنان بوده، مجرمان مواد مخدر بوده اند که به قول او بی گناه ترین انسان‎ های روی زمین بودند که قربانی سرنوشت تاریک خود شدند بدون آنکه در رقم زدن چنین تقدیری نقشی داشته باشند .

رمضانی به خبرنگار ایرنا گفت: عمده مجرمان مواد مخدر جزء ضعیف ترین اقشار جامعه هستند که اغلب قربانی تقدیر شوم خود بوده اند و نه قربانی خطایشان ، افرادی که تاکنون هیچ کتاب یا روایتی درباره آنان نوشته نشده است و این مهم انگیزه من را برای نوشتن درباره این افراد بیشتر کرد.

وی اضافه کرد: زمانی که در بخش مجرمان مواد مخدر در زندان حضور یافتم و به داستان زندگی آنان گوش دادم متوجه شدم که عده زیادی از آنان هیچ حق انتخابی نداشتند و حتی قبل از این که جنسیت آنان در شکم مادرشان مشخص شود تریاک مصرف کرده و معتاد به دنیا آمده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نغمه هایی از پشت دیوار ، روایت قربانیان مواد مخدر

نغمه هایی از پشت دیوار ، روایت قربانیان مواد مخدر