مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-09سياسي

حمام‎های تاریخی قزوین باید به جاذبه های گردشگری تبدیل شوند


سیاوش طاهرخانی روز یکشنبه ضمن بازدید از برخی پروژه های سازمان نوسازی شهرداری از جمله حمام های تاریخی بلور، حاج میرحسن و رضوی، مجموعه تاریخی سعدالسلطنه و پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی(ره) افزود: ظرفیت های قابل توجهی در بافت تاریخی و مرکزی قزوین وجود دارد که از طریق نوسازی، بهسازی و بازسازی آن ها می توان به رونق گردشگری شهر کمک کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به نظرات اعضای شورای اسلامی شهر پیشنهاد می شود فضای حمام های تاریخی بلور در محله آخوند و حاج میرحسن در محله دیمج به عنوان جاذبه گردشگری در نوروز پیش رو جهت بازدید مسافران آماده شود.

طاهرخانی تاکید کرد: باتوجه به بافت پیرامونی حمام بلور شایسته است ساماندهی محله آخوند در زمینه بدنه سازی و کفسازی نیز مدنظر سازمان نوسازی و بهسازی قرار گیرد تا این حمام به عنوان یک فضای همگون به حیات خود ادامه دهد.

شهردار قزوین طی بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه نیز ضمن اشاره به جذابیت های این فضا برای گردشگران، گفت: در فرآیند تجهیز و بهره برداری حیاط قهرمانی نیز باید تسریع لازم صورت پذیرد و اجرای فضای کارگاهی شبستان سعدیه نیز باید هرچه سریع تر برای فعالیت صنعت گران هنرهای دستی به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام‎های تاریخی قزوین باید به جاذبه های گردشگری تبدیل شوند

حمام‎های تاریخی قزوین باید به جاذبه های گردشگری تبدیل شوند