مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 14:552020-02-09سياسي

آیت الله العظمی مکارم شیرازی: با وجود مشکلات، قهر با صندوق رای عاقلانه نیست


آیت الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کرد: بنده با صراحت عرض می کنم که به لحاظ اعتقاد شرعی هم حضور در راهپیمایی و 22 بهمن را شرعا وظیفه می دانم، چراکه در غیر این صورت نظام و کشور تضعیف می شود و از سویی دیگر دشمن امیدوار و باعث فشار و تحریم بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: بدون شک مشکلاتی در کشور وجود دارد، مشکلات اقتصادی غوغا می کند و مردم نگرانی هایی از برخی مسئولان دارند اما قهر با صندوق های رای و عدم حضور در راهپیمایی 22 بهمن عاقلانه نیست.

به نقل از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، وی روز یکشنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم افزود: ما دو روز تاریخی 22 بهمن و دوم اسفند روز انتخابات را در پیش داریم، این دو روز از یک نظر جنبه تاریخی برای ما دارد و باید ببینیم وظیفه ما در قبال این مساله چیست؟ وی ادامه داد: بدون شک مشکلاتی در کشور وجود دارد، مشکلات اقتصادی غوغا می کند و مردم نگرانی هایی از برخی مسئولان دارند اما قهر با صندوق های رای و عدم حضور در راهپیمایی 22 بهمن عاقلانه نیست.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: بنده با صراحت عرض می کنم که به لحاظ اعتقاد شرعی هم حضور در راهپیمایی و 22 بهمن را شرعا وظیفه می دانم، چراکه در غیر این صورت نظام و کشور تضعیف می شود و از سویی دیگر دشمن امیدوار و باعث فشار و تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله العظمی مکارم شیرازی: با وجود مشکلات، قهر با صندوق رای عاقلانه نیست

آیت الله العظمی مکارم شیرازی: با وجود مشکلات، قهر با صندوق رای عاقلانه نیست