مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 14:002020-02-09اقتصادي

افتتاح یک واحد تولیدی کارتریج در خرم آباد همزمان با دهه فجر


همزمان با دهه مبارک فجر سال 98 واحد تولیدی کارتریج در شهرک صنعتی خرم آباد به بهره برداری رسید.

- به گزار خبرگزاری فارس از خرم آباد، همزمان با دهه فجر، واحد تولیدی کارتریج فرامهر، طی مراسمی با حضور معاون استاندار، مدیران صنعتی و فرماندار شهرستان خرم آباد در شهرک صنعتی خرم آباد افتتاح شد.

برای ساخت این واحد تولیدی، در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با زیربنای 500 متر مربع 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و 15 فرصت شغلی نیز به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان در این مراسم، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و تلاش های انجام شده شرایط استقرار و فعالیت فعالان صنایع کوچک و متوسط در شهرک های صنعتی استان تسهیل شده است.

بختیار رازانی اظهار داشت: واحد تولیدی فراز مهر در حال حاضر، بازار کاتریج پرینتر را در انحصار دارد تا آنجاکه قیمت این محصول در سطح کشور را نیز، این شرکت تعیین و نرخ گذاری می کند.

مهران زمانی مدیرعامل این شرکت نیز بیان داشت: واحد تولیدی کارتریج فرامهر برای اولین بار در استان لرستان با توان تولیدی ماهانه 30 هزار عدد کارتریج به مناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت فرهنگ مهر حامد با تاکید بر این که این شرکت در سال 77 در زمینه ماشین های اداری شروع به کار کرد، ادامه داد: با توجه به نیاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک واحد تولیدی کارتریج در خرم آباد همزمان با دهه فجر

افتتاح یک واحد تولیدی کارتریج در خرم آباد همزمان با دهه فجر