مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 13:202020-02-09بين الملل

جنگنده های تایوان بمب افکن های چینی را رهگیری کردند/واکنش تند پکن


به دنبال رهگیری بمب افکن های چینی توسط جنگنده های تایوان، وزارت خارجه چین به این منطقه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت دفاع تایوان امروز یکشنبه اعلام کرد که در واکنش به پرواز هواپیماهای چینی در اطراف این منطقه، جنگنده های خود را برای رهگیری بمب افکن های چینی اعزام کرده است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع تایوان، چین جنگنده های J-11 و بمب افکن های H-6 خود را در حوزه کانال باشی در جنوب تایوان به پرواز در آورد و این هواپیماها در ادامه به سمت اقیانوس آرام رفته و سپس به پایگاه اصلی خود بازگشتند.

بیانیه وزارت دفاع تایوان در این خصوص ادعا شده است: در طول این زمان ارتش تایوان به صورتی متناسب از هواپیماهای شناسایی و نیروهای هوایی خود استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگلوبال تایمز، وزارت دفاع چین در پاسخ به این بیانیه اعلام کرد: گشت های آمادگی رزمی ارتش چین اقدامی لازم و قانونی بوده و با هدف تأمین امنیت جاری در تنگه تایوان و صیانت از تمامیت ارضی به کار خود ادامه می دهند.

وزارت دفاع چین در این خصوص هشدار داد: نظامیان چینی مصمم و آماده اند تا هر گونه فعالیتی از سوی جدایی طلبان تایوان را در هم بشکنند.

گفتنی است، چندی پیش چین اعلام کره بود که روابط دیپلماتیک خود با تمام کشورهایی که با تایوان ارتباط داشته باشند را قطع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده های تایوان بمب افکن های چینی را رهگیری کردند/واکنش تند پکن

جنگنده های تایوان بمب افکن های چینی را رهگیری کردند/واکنش تند پکن