مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 13:052020-02-09سياسي

تشکیل 1800 پرونده قاچاق کالا در اصفهان/شناسایی 103 باند سرقت


فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تشکیل یک هزار و 800 پرونده قاچاق کالا در سال جاری در اصفهان گفت: انهدام باندهای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی معصوم بیگی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ایام دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: مهمترین وظیفه پیشرو انتظامی استان اصفهان تامین امنیت و نظم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که برای این منظور، قرارگاه تامین نظم و امنیت انتخابات در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل شده و با هماهنگی های درون سازمانی و برون سازمانی و برنامه ریزی در سه مرحله پیش از انتخابات، هنگام انتخابات و پس از انتخابات این نظم تامین خواهد شد.

وی افزود: تبلیغات کاندیداها از روز 23 بهمن ماه تا 24 ساعت پیش از رای دهی مجاز است و کاندیداهای این دوره از مجلس لازم است بر رعایت قوانین و مقررات در تمام فرایند انتخابات تاکید کرده و بر پرهیز از تخریب همدیگر مبادرت ورزند تا لطمه ای بر وحدت و امنیت عمومی کشور وارد نشود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه برپایی هرگونه کارناوال برای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ممنوع است، تصریح کرد: کارگروهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 1800 پرونده قاچاق کالا در اصفهان/شناسایی 103 باند سرقت

تشکیل 1800 پرونده قاچاق کالا در اصفهان/شناسایی 103 باند سرقت