مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 13:052020-02-09اقتصادي

قیمت کارتریج و انواع تونر پرینتر و ماشین آلات اداری


تونر کارتریج یکی از مواد مصرفی مهم در پرینترهای لیزری هست که در واقع به مواد پودری شکلی که درون کارتریج قرار می گیرند، گفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مهپارس، شما به وسیله تونرها می توانید اقدام به چاپ اسناد کنید، اگر تونر با کیفیت بالایی باشد قطعا در کیفیت و پررنگ چاپ شدن تصاویر و اسنادتان تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

پودر تونر از ترکیبات کربن، مواد پلی استر و اکسید آهن و رنگ دهنده های مختلف برای ایجاد عکس و تصاویر کاملاً واقعی بر روی کاغذ تشکیل شده است.

برای چاپگرهای لیزری عملیات چاپ اسناد کاغذی توسط تونر یا همان پودر در قطعه درام یا ذره های ریزی که به پودر شارژ معروف هستند و در پرینترهای لیزری و دستگاه های فتوکپی جایگزین جوهر گشته اند و در فرایندهای چاپ و تکثیر بسیار کاربرد پیدا کرده اند.

در نمونه های نخست تولید تونر، از اکسید آهن و کربن قند استفاده می شد که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژیهای فراوان باعث افزایش کیفیت چاپ شده است و مخلوط هایی همانند ذرات کربن و پلیمر جای خود را به آن داده است، به راحتی در اندازه های کوچک و ساده ای روی کاغذ ذوب شده و در بافت آن به راحتی فرو می رود تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

پرینترهای لیزری یا دستگاه های چاپ و کپی قدیمی بدون کارتریج کار می کردند و تونر با بطری های بسته بندی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کارتریج و انواع تونر پرینتر و ماشین آلات اداری

قیمت کارتریج و انواع تونر پرینتر و ماشین آلات اداری