مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-09اقتصادي

دستگاه های اجرایی برای تامین مسکن مددجویان در شهر ایلام همکاری کنند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون عمده مشکلات مسکن مددجویان این استان مربوط به شهر ایلام آن هم به دلیل گرانی مسکن و نیز نداشتن زمین است که در این زمینه از دستگاه های اجرایی استان در خواست داریم جهت رفع این مشکل کمک کنند.

- ضیاء رضایی در نشست با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد ساخت مسکن برای نیازمندان است که در این زمینه این نهاد در سال های گذشته اقدامات مهمی را انجام داده است.

وی گفت: در این زمینه فقط در سال 98 بیش از 900 مورد خدمات عمرانی و مسکن شامل خرید، ساخت، بهسازی و تعمیرات کلی و جزیی برای مددجویان این نهاد در حال اجراء است که تا پایان امسال تکمیل و واگذار می شوند .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: در شهرستان دهلران امسال بیش از صد واحد مسکن مهر در حال خرید و واگذار به مددجویان این نهاد است که با این اقدام عمده مشکلات مسکن مددجویان این شهرستان برطرف می شود.

رضایی تصریح کرد: با اقداماتی که در زمینه رفع مشکلات مسکن مددجویان در این استان انجام گرفته در بیشتر شهرستانها مشکلات مسکن نیازمندان به حداقل رسیده و در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: هم اکنون عمده مشکلات مسکن مددجویان این استان مربوط به شهر ایلام آن هم به دلیل گرانی مسکن و نیز نداشتن زمین است که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای تامین مسکن مددجویان در شهر ایلام همکاری کنند

دستگاه های اجرایی برای تامین مسکن مددجویان در شهر ایلام همکاری کنند