مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-09اجتماعي

جشنواره خیریه «نفس در قفس» در یزد برگزار می شود


دومین دوره جشنواره خیریه «نفس در قفس» با هدف آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد با همکاری مشترک آموزش و پرورش و ستاد دیه استان در یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد دومین دوره جشنواره خیریه نفس در قفس با هدف آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد با همکاری مشترک آموزش و پرورش و ستاد دیه استان در یزد برگزار می شود.

نادیه السادات حیدری با بیان این که جشنواره خیریه نفس در قفس در یزد برگزار می شود، اظهار کرد: در این جشنواره، بازارچه خیریه ای شامل صنایع دستی ساخته دانش آموزان، به منظور تقویت حس همدلی و مهربانی برای آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد در محل دبیرستان دخترانه جوادالائمه (ع) یزد برپا می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را توانمندسازی و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در یک محیط کسب و کار کوچک، جلب مشارکت، ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزش های والای انسانی در سرشت آینده سازان میهن اسلامی دانست و افزود: کلیه عواید این برنامه در سال گذشته 320 میلیون ریال بود که با اهدای این مبلغ به ستاد دیه استان زمینه آزادی چهار مددجو محکوم مالی فراهم شده است.

مدیر دبیرستان دخترانه جوادالائمه (ع) یزد، در پایان گفت: این جشنواره خیریه از تاریخ 23 بهمن الی یکم اسفند ماه امسال در دوشیف صبح و عصر از ساعت 8 الی 12 و عصرها از ساعت 17 الی 20 در محل دبیرستان دخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره خیریه «نفس در قفس» در یزد برگزار می شود

جشنواره خیریه «نفس در قفس» در یزد برگزار می شود