مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-09سياسي

بهره برداری از دو مدرسه 14 کلاسه در کهریزک


در نهمین روز از دهه فجر انقلاب مجتمع خدماتی و رفاهی ترمه، کانون فاطمیه باقرشهر و دو باب مدرسه با 14 کلاس درس در کهریزک با حضور وزیرآموزش وپرورش به بهره برداری رسید و کاروان کمک های مدارس غیردولتی شهرستان های تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز در نهمین روز از دهه فجر چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مجتمع خدماتی رفاهی ترمه در باقرشهر منطقه کهریزک با حضور محسن حاجی میرزایی به بهره برداری رسید.

مجتمع آموزشی، خدماتی و رفاهی باقرشهر مجتمع آموزشی، خدماتی و رفاهی باقرشهر در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و با زیربنای 2800 مترمربع و بااعتباری بالغ بر 61میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

این مجتمع دارای دو سالن و تالار پذیرایی، مجتمع تجاری، سردخانه و آشپزخانه، انبار و پارکینگ است.

افتتاح مدرسه 6 کلاسه موقوفه وحیدی مستوفی روستای اسماعیل آباد کهریزک مدرسه 6 کلاسه موقوفه وحیدی مستوفی روستای اسماعیل آباد کهریزک در زمینی به مساحت 1000مترمربع به صورت مشارکتی و بااعتباری به میزان یک و نیم میلیارد تومان با حضور مدیرکل شهرستان های تهران افتتاح شد.

افتتاح سالن نمایش کانون فاطمیه باقرشهر سالن نمایش کانون فاطمیه باقرشهر با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان توسط خیر مدرسه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو مدرسه 14 کلاسه در کهریزک

بهره برداری از دو مدرسه 14 کلاسه در کهریزک