مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-09اقتصادي

متخصصان فناوری در کنار پزشکان


هوآوی از طریق ایجاد و راه اندازی شبکه پرسرعت نسل پنجم (5G) و همچنین اعزام نیروی متخصص به نواحی جغرافیایی لازم، تمرکز خود را روی کمک به مبارزه با ویروس کرونا گذاشته است.

- هوآوی از طریق ایجاد و راه اندازی شبکه پرسرعت نسل پنجم (5G) و همچنین اعزام نیروی متخصص به نواحی جغرافیایی لازم، تمرکز خود را روی کمک به مبارزه با ویروس کرونا گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، این مجموعه پشتیبانی فنی در پروژه بیمارستان Vulcan Mountain که جهت مبارزه با بیماری کرونا احداث شده را به عهده گرفته، این بیمارستان با الگوبرداری از مدل بیمارستان Xiaotangshan که در پایتخت چین و تنها در مدت 7 روز ساخته شده بود، به بهره برداری رسیده است.

هوآوی تیمی 150 نفر را برای کمک به پروژه مقابله با ویروس کرونا تشکیل داده و اقدامات خود شامل دریافت هشدارها از مراکز اضطراری کنترل در شهر ووهان تا بهره برداری از ایستگاه های شبکه نسل پنجم (5G)، مراحل احداث ایستگاه ها از برنامه ریزی شبکه، جمع آوری اطلاعات، طراحی و ساخت تا اجرای بسترهای ارتباطی و بهره برداری نهایی را تنها در سه روز انجام داده است.

در حال حاضر سه اپراتور اصلی شبکه 5G در نزدیکی بیمارستان یادشده، به بهره برداری رسیده و این شبکه به برقراری ارتباط فوق سریع بیمارستان کمک می کند و دسترسی سریع به داده ها، جمع آوری اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان فناوری در کنار پزشکان

متخصصان فناوری در کنار پزشکان