مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:072020-02-09سياسي

قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند


رضا مجیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم سالاری دینی در کشور ما به عنوان یک حرکت پیش رو در جهت حل مشکلات مطرح است و رسانه ها در این برهه زمانی وظیفه دارند تا مردم را به حضور بر سر صندوق های رای دعوت کنند.

وی در خصوص فعالیت های سیاسی دانشجویان و نهادهای دانشجوی در داخل دانشگاه در خصوص انتخابات، ادامه داد: معتقدم دانشجویان باید سیاسی باشند ولی نباید ابزار سیاسی شوند.

مجیدی با اشاره به نقش دانشگاه ها و دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن گفت: دانشگاه تبریز نخستین دانشگاه کشور بود که ادوات نظامی تولید کرد و توسط رژیم بعثی عراق این دانشگاه بمباران شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه دانشگاه ها تولید علم وفناوری است، اظهار کرد: تا دهه 60 دانشگاه های کشور عهده دار تربیت نیروهای متخصص برای جامعه بودند، در دهه 60 دانشگاه های نسل دوم ایجاد شد و تربیت نیروی انسانی متخصص در دوره های ارشد و دکترا را آغاز کردند.

رییس دانشگاه تبریز افزود: دانشگاه های ما توانستند با شتاب بسیار بالا به دانشگاه های نسل سوم و چهارم برسند و امروز از سند چشم انداز نیز جلوتر هستند بطوری که اکنون رتبه 16 در دنیا و رتبه نخست در منطقه را کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند

قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند