مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 10:552020-02-09اجتماعي

تأسیس 2 مرکز درمان ناباروری و یک مرکز سرطان شناسی در سال آینده


رییس جهاد دانشگاهی استان فارس از تأسیس 2 مرکز درمان ناباروری و یک مرکز سرطان شناسی در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مظاهر بابایی ظهر یکشنبه در نشستی خبری با اعلام اینکه علیرغم کمبود منابع مالی جهاد دانشگاهی بر اساس درآمدهای خود اقدام به فعالیت های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی می کند، گفت: این نهاد که محصول انقلاب اسلامی است در حوزه پژوهشی در ارتقا حوزه درمانی فعالیت های مؤثری داشته است.

پیشرفت نیمی از مرکز پرورش گل محمدی در شهرستان داراب وی همچنین از راه اندازی مرکز پرورش گل محمدی در شهرستان داراب با همکاری بخش خصوصی توسط جهاد دانشگاهی فارس خبر داد و افزود: 50 درصد مراحل ساخت این مرکز انجام گرفته و برای سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

بابایی در زمینه تجاری سازی و اشتغال هم عنوان کرد: توسط جهاد دانشگاهی فارس اکنون یک مرکز نوآوری و شکوفایی تأسیس شده است و به فعالیت می پردازد.

رییس جهاد دانشگاهی استان فارس از آماده نوسازی و راه اندازی مجدد مرکز علمی کاربردی این نهاد در 26 بهمن ماه خبر داد و گفت: در حوادث 25 آبان ماه متأسفانه ساختمان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز آسیب دید که با تلاش های انجام شده تقریباً فضای نوآوری و شکوفایی و بخش آموزش های کوتاه مدت آن آمادگی ارائه خدمات آموزشی یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس 2 مرکز درمان ناباروری و یک مرکز سرطان شناسی در سال آینده

تأسیس 2 مرکز درمان ناباروری و یک مرکز سرطان شناسی در سال آینده