مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 10:152020-02-09اقتصادي

کنگره جهانی موبایل زیر سایه شوم ویروس کرونا!


شرکت انویدیا به دنبال افزایش نگرانی های جهانی از شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا از شرکت در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف داد.

- شرکت انویدیا به دنبال افزایش نگرانی های جهانی از شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا از شرکت در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت انویدیا که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار بیانیه و اطلاعیه ای رسمی اعلام کرده است که تحت تاثیر افزایش نگرانی های جهانی از شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل در بارسلون (MWC 2020) حضور پیدا نخواهد کرد.

این در حالیست که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده بودند که شرکت های تکنولوژی و تولیدکنندگان برتر گوشی های هوشمند به احتمال زیاد تحت تاثیر از حضور و شرکت در این رویداد سالانه و جهانی سرباز خواهند زد.

آنها همچنین پیش بینی کرده بودند که ویروس کرونا برگزاری موفقیت آمیز و عادی کنگره جهانی موبایل در سال 2020 را به شدت تحت تاثیر قرار داده و تهدید خواهد کرد.

ویروس خطرناک و کشنده کرونا که شیوع گسترده آن از اوایل ماه ژانویه سال جاری میلادی رسانه ای شد، تاکنون جان بالغ بر 800 نفر را در چین گرفته و بیش از 35 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره جهانی موبایل زیر سایه شوم ویروس کرونا!

کنگره جهانی موبایل زیر سایه شوم ویروس کرونا!